星期三, 2月 15, 2012

Lenka - The Show

一早聽電台,響起的歌Lenka - The Show,

Photobucket

也是"魔球"電影裡,小女孩彈吉他唱給爹地聽的歌。



Kerris Dorsey performs "The Show" by Lenka
====================================
I'm just a little bit caught in the middle
我只能算是個不好也不差的人
Life is a maze, and love is a riddle
生命像是一個迷宮,愛也是個謎語
I don't know where to go
我不知道該去哪裡
Can't do it alone
我不能一個人去面對這些事
I've tried, but I don't know why
我好累,但卻不知道為什麼

Slow it down, make it stop
讓它慢下來,讓它停下來
Or else my heart is going to pop
否則我的心跳會跳的太快
Cause it's too much, yeah it's a lot
因為這些事情太多了,太難了
To be something I'm not
去完成一些事情,那不會是我

I'm a fool out of love
我是個笨蛋,被摒除在愛之外
Cause I just can't get enough
因為我總是不能夠滿足

I'm just a little bit caught in the middle
我只能算是個不好也不差的人
Life is a maze, and love is a riddle
生命像是一個迷宮,愛也是個謎語
I don't know where to go
我不知道該去哪裡
Can't do it alone
我不能一個人去面對這些事
I've tried, but I don't know why
我好累,但卻不知道為什麼

I'm just a little girl lost in the moment
我只是一個在此刻迷失自我的小女孩
I'm so scared but I don't show it
我好害怕,但我試著將恐懼隱藏起來
I can't figure it out
我沒有能力去弄清楚這些事
It's bringing me down
它真的快要擊倒我了
I know, I've got to let it go
我知道,我應該要放手讓它走

And just enjoy the show
只要好好享受這場秀就好
The sun is hot in the sky
太陽在天上,看起來很燙
Just like a giant spotlight
就像一個超大的聚光燈
The people follow the signs
人們都跟隨著它的只是
And synchronize in time
跟它起舞

It's a joke, nobody knows
真的只是個笑話,但沒人知道
They got a ticket to the show
他們得到了看秀的門票
Yeah


I want my money back(You just a loser Dad)
我想拿我的錢回來(你只是個失敗的老爸)
I want my money back(You just a loser Dad)
我想拿我的錢回來(你只是個失敗的老爸)
I want my money back(You just a loser Dad)
我想拿我的錢回來(你只是個失敗的老爸)

Just enjoy the show
就好好享受這場秀吧




原唱:Lenka
Photobucket






The Show

I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze, and love is a riddle
I don't know where to go
Can't do it alone
I've tried, but i don't know why



我只是有點夾在中間
生命是一個迷宮,愛情是一個謎
我不知道該去哪裡
不能獨自做到這一點
我試過,但我不知道為什麼

Slow it down, make it stop
Or else my heart is going to pop
Cause its to much, yea its alot
To be something I'm not


慢下來,停止一下吧
不然,我的心臟會彈出來
因為太多了, yeah,太多我不想成為的東西了


I'm a fool, out of love
Cause I just can't get enough

我是一個傻瓜,早己超越了愛
因為,我就是不能滿足


I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze, and love is a riddle
I don't know where to go
Can't do it alone I've tride,
but i don't know why

我只是有點夾在中間,
生命是一個迷宮,愛情是一個謎
我不知道該去哪裡
不能獨自做到這一點
我試過,但我不知道是為什麼原因


I'm just a little girl lost in the moment
I'm so scared but i don't show it
I can't figure it out
It's bringing me down
I know, I've got to let it go


我只是一個有點迷路的小女孩
我很害怕,但我並不表現出來
我不能真正理解這種情形
這使我失望
不過我知道,我得抛開這種感覺



And just enjoy the show

而只要去享受這一場戲



The sun is hot in the sky
Just like a giant spot light
The people follow the signs
And synchronize in time

天空的太陽很燙
就像一個巨大的光點的同時, 人們也及時順著這徵兆




It's just, no body knows
They got to take it to the show
Yea


它就這樣發生了,沒人發現
他們已經參與了這齣戲


I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze, and love is a riddle
I don't know where to go
Can't do it alone
I've tried, but i don't know why

我只是有點夾在中間,
生命是一個迷宮,愛情是一個謎
我不知道該何去何從,
又不能獨自完成,因為我試過,
但仍不知道為什麼


I'm just a little girl lost in the moment
I'm so scared but i don't show it
I can't figure it out
It's bringing me down
I know, I've got to let it go


我只是一個有點迷路的小女孩
我很害怕,但我並不表現出來
我不能真正理解這種情形
這使我失望
不過我知道,我得抛開這種感覺


And just enjoy the show
而只要去享受這一場戲


Just enjoy the show
I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze, and love is a riddle
I don't know where to go
Can't do it alone
I've tride, but i don't know why


就享受這一場戲吧
我只是有點夾在中間,
生命是一個迷宮,愛情是一個謎
我不知道該何去何從,
又不能獨自完成,因為我試過,
但仍不知道為什麼


I'm just a little girl lost in the moment
I'm so scared but i don't show it
I can't figure it out
It's bringing me down
I know, I've got to let it go


我只是一個有點迷路的小女孩
我很害怕,但我並不表現出來
我不能真正理解這種情形
這使我失望
不過我知道,我得抛開這種感覺


And just enjoy the show
就享受這一場戲吧
Just enjoy the show(x2)
就享受這一場戲吧

I want my money back(x3)
我就要讓它值回票價(x3)

Just enjoy the show
就享受這一場戲吧

I want my money back(x3)
我就要讓它值回票價(x3)


Just enjoy the show
就享受這一場戲吧

0 意見 :

張貼留言

回覆意見時,麻煩輸入一下暱稱
(隨便取個名字也好~ ^_^)
好讓我方便回覆您的問題,
選擇「名稱/網址」輸入您的暱稱,
麻煩一下,謝謝大家。

關閉廣告 [X]