星期三, 5月 01, 2013

win8 廣告歌 - Everything At Once ( Lenka )

win8 廣告歌





因搭配目前 win8 新版OS廣告轟炸熱潮,

Everything At Once 這首歌又被稱 win8 廣告歌,大家都瘋狂的搜尋詢問,

讓Lenka 這首歌意外地翻紅,

其實KT之前也介紹過Lenka 的作品 The Show
("魔球"電影裡,小女孩彈吉他唱給爹地聽的歌)


Lenka - Everything At Once (Full Length Official) 完整版


Lenka – Everything at once  蘭卡 馬上成為這一切         中文歌詞  潔西翻譯

As sly as a fox, as strong as an ox 像狐狸一樣狡猾,像公牛一樣強壯
As fast as a hare, as brave as a bear 像兔子一樣迅速,像熊一樣勇敢
As free as a bird, as neat as a word 像小鳥一樣自由,像文字一樣酷炫
As quiet as a mouse, as big as a house 像老鼠一樣安靜,像房子一樣巨大

All I wanna be, all I wanna be, oh 我想要成為,我想要成為,喔
All I wanna be is everything 我想要成為這一切

As mean as a wolf, as sharp as a tooth 像野狼一樣的卑鄙,像牙齒一樣尖銳
As deep as a bite, as dark as the night 像咬痕一樣的深,像深夜一樣黑暗
As sweet as a song, as right as a wrong 像一首歌一樣甜美,像錯誤一樣正確
As long as a road, as ugly as a toad 像一條路一樣漫長,像蟾蜍一樣醜陋

As pretty as a picture hanging from a fixture 像掛在牆上的圖畫一樣漂亮
Strong like a family, strong as I wanna be 像一個家庭一樣強壯,像我想要的一樣強壯
Bright as day, as light as play 像白天一樣明亮,像遊戲一樣輕鬆
As hard as nails, as grand as a whale 像釘子一樣硬,像鯨魚一樣龐大

All I wanna be oh, all I wanna be, oh 我想要成為,我想要成為,喔
All I wanna be is everything 我想要成為這一切
Everything at once 馬上成為這一切
Everything at once, oh 馬上成為這一切,喔
Everything at once 馬上成為這一切

As warm as the sun, as silly as fun 像太陽一樣溫暖,像玩笑一樣愚蠢
As cool as a tree, as scary as the sea 像大樹一樣涼爽,像大海一樣恐怖
As hot as fire, cold as ice 像火焰一樣炎熱,像冰塊一樣冰涼
Sweet as sugar and everything nice 像糖果一樣甜,這一切都很棒

As old as time, as straight as a line 像時間一樣古老,像一條線一樣筆直
As royal as a queen, as buzzed as a bee 像皇后一樣高貴,像蜜蜂一樣嗡嗡叫
Stealth as a tiger, smooth as a glider 像老虎一樣安靜神秘,像滑翔翼一樣流暢
Pure as a melody, pure as I wanna be 像旋律一樣純淨,像我想要的一般純淨

All I wanna be oh, all I wanna be, oh 我想要成為,我想要成為,喔
All I wanna be is everything 我想要成為這一切
Everything at once馬上成為這一切

0 意見 :

張貼留言

回覆意見時,麻煩輸入一下暱稱
(隨便取個名字也好~ ^_^)
好讓我方便回覆您的問題,
選擇「名稱/網址」輸入您的暱稱,
麻煩一下,謝謝大家。

關閉廣告 [X]